What Goes Through My Head
under water, upside down
source

under water, upside down

source

This shit will always be impressive to me. Just look at that crazy position he’s in. Just look at it.

This shit will always be impressive to me. Just look at that crazy position he’s in. Just look at it.

YEAH MAN

YEAH MAN

Have I posted this before? I don’t think I have.

Lance man is the Mountain.

-nivek:

perfection

Gimme.

-nivek:

perfection

Gimme.

HO-LEE CRAP.

Who/what is this guy?!

Freakin’ Lance Mountain…

He’s so damn good.

That is so legit.

That is so legit.

Man, this guy is good. It’s not so much about the tricks he does, it’s more about how he makes them look so easy.

I love how the crowd starts freaking out too, hahaha.